حرفه‌ای‌ها ساخته میشوند، نه متولد!

مدیریت منابع انسانی یکی از حرفه‌های رو به رشد دنیاست شاید در سال‏‌هایی نه چندان دور تصور می‌شد که مدیریت منابع انسانی محدود به یکسری کارهای اداری مثل تشکیل قراردادهای کاری، تکمیل پرونده‌های پرسنلی، حضور و غیاب، امور رفاهی و… می‌شود.

اما با گذر زمان نقش مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها پررنگ‌تر شد امروزه تقریبا تمامی سازمان‌ها به دنبال متخصصین شایسته‌ای هستند که بتواند افراد شایسته و استعدادها را با روشی صحیح استخدام کند، برای رشد و توسعه افراد در سازمان برنامه‌ریزی کند، مسیر شغلی افراد را در سازمان هدایت کند، برای مدیریت و ارزیابی عملکرد و مزایای کاری کارکنان برنامه داشته باشد و به طور کلی اقداماتی را انجام بدهد که برای کارکنان سازمان تجربه خوشایندی رقم بخورد.

ایفای چنین نقشی نیاز به افراد حرفه‌ای در حوزه مدیریت منابع انسانی دارد. اگر شما هم به این موضوع علاقمند هستید و در حال حاضر در این حرفه مشغول به کار هستید و یا آینده شغلی خود را در حرفه مدیریت منابع انسانی ترسیم کردید، نقشه راه حرفه‌ای‌گری را گام به گام دنبال کنید.

نقشه راه حرفه‌ای‌گری در حوزه مدیریت منابع انسانی

 

گام اول

تصویری از یک فرد حرفه‌ای در حوزه مدیریت منابع انسانی بسازید.
به این منظور کمتر از بیست دقیقه وقت گذاشته و ویدئو زیر را با دقت و تمرکز تماشا کنید.

 
 
 

 گام دوم

وضع موجود خود را ارزیابی کنید و یک برنامه توسعه فردی تنظیم کنید.
بر اساس آموخته‌هایتان از ویدئو فایل برنامه توسعه فردی را از لینک زیر دانلود کرده و آن را برای خودتان کامل کنید.

 دانلود فرم برنامه توسعه فردی

 گام سوم

دانش و مهارت خود را با کمک دوره‌های آموزشی آکادمی تخصصی مدیریت منابع انسانی در حوزه‌هایی که نیاز به بهبود دارید توسعه دهید و سفر حرفه‌ای خود را شروع کنید.

در آکادمی تخصصی مدیریت منابع انسانی با کمک آموزش‌های کاربردی به شما مهارت‏‏‌های عملی را یاد می‌دهیم که شما را برای ایفای نقش متخصص منابع انسانی در سازمان‌ها آماده می‌سازد، این دوره‌ها بر اساس تجربه پروژه‌های واقعی و عملی طراحی شده و به شما گام به گام و همچنین ابزارهای لازم برای پیاده سازی فرایندهای مدیریت منابع انسانی در سازمان را آموزش می‌دهد.

بعد از گذراندن هر دوره و همزمان با پیاده‌سازی آموخته‌ها این فرصت را دارید که در یک جلسه پشتیبانی سوالات و چالش‌های خود را با مدرس دوره مطرح و در پایان گواهینامه حضور در دوره را هم دریافت کنید.

دوره‌های آموزشی غیر حضوری مدیریت منابع انسانی

45
560,000 تومان
186
550,000 تومان
107
445,000 تومان

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌ها و یا نیاز به مشاوره با شماره 09011771504 از طریق چت واتساپ در ارتباط باشید.