تصمیم های مرتبط با کارکنان، آخرین و شاید تنها تدبیر اداره کردن هر سازمان است. کارکنان هر سازمان تکلیف عملکرد آن را تعیین می کنند.(پیتر دراکر)

مصاحبه رایج ترین ابزار استخدام در کشور ما و در کل دنیاست، البته رواج استفاده از مصاحبه در فرآیند استخدام به معنی سهولت و سادگی ابزار نیست، بلکه مصاحبه را باید از حساس ترین و پیچیده ترین روش های ارزیابی افراد تلقی کرد.

رایج بودن این ابزار گاهی دردسرهایی را نیز ایجاد کرده است، بیشتر مدیران روش‌های مصاحبه‌گری خود را با تلفیق غریزه و فنونی که از زمان مصاحبه خود فرا گرفته‌اند توسعه دادند و از روش” نیاز به مطالعه قبلی نیست در زمان مصاحبه شخصی مصاحبه شونده را با حس خود خواهم شناخت” پیروی می‌کنند. با وجود این پژوهش‌های انجام شده نشان می‌دهد که دریافت حسی به هیچ وجه برای شناخت بهتر متقاضیان مشاغل قابل اعتماد نیست.

روش آکادمی تخصصی مدیریت منابع انسانی برای مصاحبه‌گری و انتخاب چیست؟

ما با حضور در سازمان شما و انجام مصاحبه‌های عمیق (بر اساس شیوه‌های نوین مثل مصاحبه) با داوطلبان استخدام و یا ارتقا، به شما کمک می‌کنیم با قابلیت پیش بینی بسیار بالاتری نسبت به مصاحبه‌های سنتی، افراد متناسب با مشاغل مورد نظر در سازمانتان را انتخاب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

روش آکادمی تخصصی مدیریت منابع انسانی برای مصاحبه‌گری و انتخاب