مدیریت عملکرد کارکنان مبتنی بر نقاط تماس
سیستم های ارزیابی عملکرد سنتی با تاکید زیاد روی پاداش ها و تنبیه های مالی آن هم به صورت سالی یکبار که رویکرد رایج بسیاری از سازمانهای ایرانی است، بزودی مدیران را از اثر بخش بودن سیستم مدیریت عملکرد کارکنان ناامید میکند و بعد از مدتی اگر مدیران فرمهای ارزیابی عملکرد را دور نریزند! این سیستم به پر کردن مستندات ارزیابی عملکرد کارکنان تبدیل می شود. موضوعی که سد راه بهبود عملکرد کارکنان و رشد آنها در آینده می باشد.
ما چگونه به سازمان ها کمک می کنیم؟
آکادمی تخصصی مدیریت منابع انسانی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان را با رویکرد نوین و با تاکید بر نگاه انسانی و با هدف بهبود عملکرد و توسعه در سازمان های ایرانی را طراحی و اجرایی نموده است.
در این مدل با تاکید بر بازخوردهای منظم، اصلاحی و توسعه بخش به منظور توسعه و بهبود عملکرد، نقاط تماس به عنوان نقاط کلیدی ارتباطی بین مدیران و کارکنان طی چرخه مدیریت عملکرد کارکنان تعریف می شود. و مدیران در خصوص انجام اقدامات لازم در هر یک از نقاط تماس با کارکنان آموزش های لازم را دریافت می نمایند.
با سیستم مدیریت عملکرد بر مبنای گفت و گوهای منظم در مورد عملکرد و توسعه، کارکنان را آماده پاسخگویی به نیازهای سازمانی جهت رقابتی بودن در حال و آینده می نماییم.
مراحل اجرایی کار
برچسب ها: مدیریت عملکرد, ارزیابی عملکرد
ممنون از مطالبی که درج شده اما ارزیابی عملکرد واقعا مبحث بزرگ و سنگینی هست که به مدل های زیادی تقسیم بندی میشه شما توضیح ندادین متاسفانه در مورد مدلهای اجرایی و هم اینکه دوره آموزشی برای اجرای عملی داخل سازمان داری؟ مطالب توی دانشگاها و سایتها صرفا مطالب تئوریه و اجرایی برای من خیلی علامت سوال شده که چجوری باید پیاده بشه
همینطوره و این فرایند چالشی ترین فرایند مدیریت منابع انسانی در سازمان هاست
در آکادمی یک دوره آموزشی با نگاه کاربردی مرتبط با این موضوع وجود داره که می تونید اطلاعاتش رو در لینک زیر ملاحظه بفرمایید.
https://hrmacy.ir/index.php/t/hrcourses/performancemanagement
جهت آشنلیی با مدل و اجرای آن در سازمان خود و ارايه در قالب پایان نامه دکتری تخصصی نیاز به شرکت در دوره آموزشی در اسرع وقت دارم .