بهترین راه برای ساختن سازمانی که برازنده آینده باشد، ساختن سازمانی است که برازنده انسان باشد.

(گری همل)

مدیریت عملکرد کارکنان مبتنی بر نقاط تماس

سیستم های ارزیابی عملکرد سنتی با تاکید زیاد روی پاداش­ ها و تنبیه ­های مالی آن هم به صورت سالی یکبار که رویکرد رایج بسیاری از سازمان­های ایرانی است،  بزودی مدیران را از اثر بخش بودن سیستم مدیریت عملکرد کارکنان ناامید می­کند و بعد از مدتی اگر مدیران فرم­های ارزیابی عملکرد را دور نریزند! این سیستم به پر کردن مستندات ارزیابی عملکرد کارکنان تبدیل می ­شود. موضوعی که سد راه بهبود عملکرد کارکنان و رشد آن­ها در آینده می­ باشد.

 ما چگونه به سازمان ها کمک می کنیم؟

آکادمی تخصصی مدیریت منابع انسانی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان را با رویکرد نوین و با تاکید بر نگاه انسانی و با هدف بهبود عملکرد و توسعه در سازمان­ های ایرانی را طراحی و اجرایی نموده است.

در این مدل با تاکید بر بازخوردهای منظم، اصلاحی و توسعه بخش به منظور توسعه و بهبود عملکرد، نقاط تماس به عنوان نقاط کلیدی ارتباطی بین مدیران و کارکنان طی چرخه مدیریت عملکرد کارکنان تعریف می شود. و مدیران در خصوص انجام اقدامات لازم در هر یک از نقاط تماس با کارکنان ­آموزش­ های لازم را دریافت می ­نمایند.

 

با سیستم مدیریت عملکرد بر مبنای گفت و گوهای منظم در مورد عملکرد و توسعه، کارکنان را آماده پاسخگویی به نیازهای سازمانی جهت رقابتی بودن در حال و آینده می ­نماییم.

 

مراحل اجرایی کار

 

برچسب ها: مدیریت عملکرد, ارزیابی عملکرد


ترانه اسماعیلی Gravatar   04.01.1399 22:17
سلام
ممنون از مطالبی که درج شده اما ارزیابی عملکرد واقعا مبحث بزرگ و سنگینی هست که به مدل های زیادی تقسیم بندی میشه شما توضیح ندادین متاسفانه در مورد مدلهای اجرایی و هم اینکه دوره آموزشی برای اجرای عملی داخل سازمان داری؟ مطالب توی دانشگاها و سایتها صرفا مطالب تئوریه و اجرایی برای من خیلی علامت سوال شده که چجوری باید پیاده بشه
 
سونیا جلالی Gravatar   05.01.1399 05:45
سلام
همینطوره و این فرایند چالشی ترین فرایند مدیریت منابع انسانی در سازمان هاست
در آکادمی یک دوره آموزشی با نگاه کاربردی مرتبط با این موضوع وجود داره که می تونید اطلاعاتش رو در لینک زیر ملاحظه بفرمایید.
https://hrmacy.ir/index.php/t/hrcourses/performancemanagement
 
وحید Gravatar   14.06.1398 13:59
با سلام و عرض ادب
جهت آشنلیی با مدل و اجرای آن در سازمان خود و ارايه در قالب پایان نامه دکتری تخصصی نیاز به شرکت در دوره آموزشی در اسرع وقت دارم .
 
  • Smileys
  • :confused:
  • :cool:
  • :cry:
  • :laugh:
  • :lol:
  • :normal:
  • :blush:
  • :rolleyes:
  • :sad:
  • :shocked:
  • :sick:
  • :sleeping:
  • :smile:
  • :surprised:
  • :tongue:
  • :unsure:
  • :whistle:
  • :wink:
 
  • 1000 تعداد کاراکتر باقی مانده
   
 

Employees are not human resources nor human capital

They are human

هیچ سازمانی نمی تواند کاری بیش از توانایی کارکنانش انجام دهد.


(پیتر دراکر)

Joomla Theme